sezeryanlaanneolunmazmis Pttyye gidemiyorum aşırı sıra var 3 çocuğum var kardeşime kimliğimi versem o çekebilir mi acaba
prenses_prens sezeryanlaanneolunmazmis maalesef senin gitmen gerekiyor vermiyorlar. Bende eşimi göndermiştim kendisi alması gerekiyor demişler ben gidip aldım
bakkalemzigi sezeryanlaanneolunmazmis e devletten kartıma yatsın deseydiniz direk hesaba yatıyordu ptt de hiç sıra beklemek zorunda kalmazdınız
sezeryanlaanneolunmazmis nebutantana30 hatırlamıyorum ki bebeğim 6 aylık bayadir duruyor öyle 1 aylıkken basvurmustuk sma uzun sürmedi
sezeryanlaanneolunmazmis 01012024 evet SGK’ya basvuruyorsun pek bişey değil ama ilk çocuğa 300 ikinciye 400 üçüncüye 600
prenses_prens 01012024 eğer sizin sigortanız varsa daha önce çalıştıysanız veya doğum izinine çıktıysanız daha fazla alıyorsunuz. Ama eşinizden sigortadan faydalanıyorsanız daha az alıyorsunuz
AliEmirmoms @“sezeryanlaanneolunmazmis” malesef sizden başkasına vermezler bende sordum sadece siz alabilirsiniz demişlerdi.🥰