Herkese iyi geceler arkadaşlar kızım haftaya 1 yaşına girecek yaklaşık 7.ayda gece beslenmesini kesmişti kendi uyanmamaya başlamıştı mama + ek gıda ile besleniyor bu arada. Fakat 1 haftayı geçecek her gece uyanıyor beslenmek istiyor . Bu gece yatırırken mama verdim 2 saat sonra yine uyandı ağlıyor yine beslendi . Niye böyle oldu anlamadım yatarken daha doyurucu bir şey mi versem nasıl yapsam