SemaKa inanın bilmiyorum sadece hamile kalmadan önce ki alışkanlıklarımı sürdürüyorum. Mesela sabah uyandığımda limonlu su içmeye özen gösteriyorum . Beyaz ekmek tüketmem ama tüketmek zorundaysam içini asla yemem. Asla abur cubur yemem. Porsiyonlarım hep az azdır.tabağımda kalmışsa bile yemek asla zorlamam kendimi bitirmek için. Şeker kullanmam ama arada tatlı sevmememe rağmen tatlı canım ister yerim. Onun dışında duşum bitince vücuduma soğuk su gezdiririm ve vajinal bölgeme vücudumu sıkılaştırdığına inanıyorum. Uzandığım anda dinlenmek için bacaklarımı falan çalıştırırım bebeğimi alıp kol çalışıyorum kendi çapımda. Onun dışında 3 tane de çocuğum var. Aklıma gelenler bunlar 😊