Merhaba annelerim bebeğim 2 ay 10 günlük göğüs ucum yok kızımda haliyle tutamadı çok zorlanıyorduk ikimizde bende aç kalmasın diye doğduğu günden itibaren silikon göğüs ucu kullandım bazen sade veriyorum deniyorum ama yok maalesef tutmuyor uca alıştı sadece onunla emiyor, silikon uç kullanıp daha sonra bıraktırabilen oldumu acaba ?