Kuzeybabyy Merhabalar, Bir aydır kreşe gidiyor severek gidiyor güvenilir öğretmenide iyi. Ama içimde hep bir korku var acaba iyi davranıyolar mı kızarlar mı kötü etkilenir mi. Sizdede böyle düşünceler oluyor mu
Mnli Kuzeybabyy nasıl davrandıklarını anlamanız için hadi öğretmencilik oynayalım ben öğretmenim sen de x öğretmen gibi öğretmen ol deyin %80-90 yansıtacaktır
Selin39 Kuzeybabyy çocuklar yalan söylemez canım benim kızımda 3,5 yaşında şuan gidiyor kreşte aldığım gibi daha söylüyor biz bugün şunu yaptık bunu yaptık diye
Kuzeybabyy Mnli şöyle söyleyeyim karşınıza alıp daha sohpet edecek kadar konuşmuyor. Öğretmen sen ol desem tamam der ama devamı gelmez 🥲 başka sorular sorup ürkütmekte istemiyorum
Kuzeybabyy lceLady pek sohpet edemiyoruz daha yeni yeni konuşmaya başladı. Yarım gün başlattıık zaten hem sosyalleşsin hem konuşması ilerlesin diye ama ana yüreği işte korkuyorum
Kuzeybabyy Selin39 ne güzel oğlum daha akıcı konuşmaya başlamadı yaptıklarını söylüyor ama detay verecek kadar değil
lceLady Kuzeybabyy Olsun ne kadar da olsa tarif eder size. Ben 9 aylık vermiştim. Dogru duzgun konusamazdı bile. Bi gün yolda giderken günün nasıl geçti diye soruyordum. Kolunu gösteriyordu uff oldu diye. Burasımı orasımı derken. Ama gorunurde bısey yok. Öğretmeni ile konustum bi sıkıntı olmadi dedi Ama oglan ısrarla halen kolunu gosterıyordu. Müdür ile konustum oda sıkıntı olmadıgını soyledı. Cocuk halen ısrar edince süphelendim. Kamera goruntulerini istedim.vermediler. Sonra müdür öğretmeni sıkıstırıyor. Meğerse dogum günü olmus. Büyük cocukların arasına benım kücügüde koymuslar. Cocugun biri itiyor merdivenlerden asagı düşüyor. Öyle böyle derken ondan snr ordan aldım cocugumu Daha konusamıyordu bile dogru duZgün Yani size cocugunuz bi sekilde anlatacaktir. Her gün muhakak günün nasıl geçti diye sorun anlayacagı sekilde
Eminenisaninannesi Benim kızım da başlayacak. Bende en çok bundan korkuyordum. O yüzden önce kendi derdini anlatabileceği kadar konuşmasıni bekledim. Pazartesi başlıyor bakalım yarım gün. Allah hepimizin evlatlarını kotulerden kotuluklerden korusun
susunbebekuyuyo Kuzeybabyy benim kızım geçen seneden beri gidiyor 3 yaşında başladı ilk kayıt gününde ben o masaya otururken nasıl manyak paranoyak bir anne olduğumu söyledim müdire hanıma kızımı anlattım kızımın nelerden etkileneceğini neleri sevmediğini kızımın her şeyi bana anlattığını ve her konuda bilgilendirilmek istediğimi vs her şeyi anlattım inanın okulda ki bütün öğretmenler mi cana yakın olur hepsine ayrı ayrı hayranım 2 senedir göz bebeğim evladımı gözüm arkada kalmayarak onlara emanet edecek kadar güven sağladılar bana sağolsunlar