Tugcecakir
Ben de güvenemedim oraya, ben eylülde ücretsis izinden dönüp finans merkezinde başlayacağım. O vakte kadar da almazlar diye tahmin ediyorum. Aldığım bilgiye göre kreşin fiziksel yapısı bitmiş ancak kim işletecek süreci devam ediyormuş. Keşke bu sezona yetişseydi