Hanımlar selamlar. Doğumdan sonra irademe asla sahip çıkamıyorum 4-5 kilo veriyorum sonra pes edip geri alıyorum ve artık yeme bozukluğu var kesin çünkü eskiden açlıkla savaşırdım şuanda asla tahammülüm yok.
Biorezonan diye bi yöntem var alışkanlıklarınızı bıraktırıyor. Sigara,alkol,yemek gibi. Bu konuda fikri olan varsa yada giden varmı yazarsanız çok sevinirim uzun zamandır araştırıyorum ama güvenemiyorum da.