Ervaam 11 aylık bebeğim altta 2 dişimiz var , son 3 gündür hafif ateşi oluyor sürekli uyku halinde hiç rahatı yok beslenmesi azaldı arada öksürüyor Arada düzeliyor tekrar halsizlik başlıyor Pazartesi sağlık ocağına götüreceğim Dişten mi dir acaba
Ervaam Cansuakbulutyilmaz iştahsızlık evet var Ama ishal olmuyor İlk dişimizi çıkardığında da ishal olmamış tı
Cansuakbulutyilmaz Ervaam Büyük ihtimal dişten olabilir. Ama yinede föstermekte fayda var geçmiş olsun. Bizde ayni durumdayiz 🤧