Happymom34 Kızlar Atak bittiğinde hemen sakinleşiyolar mı yoksa yavaş yavaş mı geçiyor bu herşeye ağlama olayı
glsm228_ Happymom34 5.aya girdik birden geçti bizim. Şimdi de diş çıkartıyor gerçi 😅 ama atak gibi değil tabii
ebruatli 4 ay 4 günlük bizde aynı uykuya zor geçiyor çabuk uyanıyo hayırlısı bakalım bide sütüm azaldı mama veriyorum ara ara kabız oldu ondanda zorlanıyo