Sarılık çok hafif var kan almıyorum artarsa alırız dedi, ben de sarılık olmasından korkuyorum sadece. Sağlıklı olsun da gerisi mühim değil. Bir de bebek eğer acıkmadıysa uyanmıyor uykudan , 3 4 saatte bir acıkıp uyanıyor ve kendi uyanınca iyi emiyor zorla uyandırmama gerek var mi acaba zorla uyandırınca pek emmiyor zaten