Arkadaşlar bebeğim 5 aylık oldu 5 ay önce uyukusu normal di hiç sikinti yoktu ama 5 ay bı geldi bebekte sık uynma ve basldi salamadan durduramuyom aç diyorum mama veriyorum iciyo gene aynı ne yapcam şaşırdım aramızda başınıza gelen var varsa lütfen nasıl yendimiz