İlk ısırmayla başladı. Başlarda durduk yere bizi ısırıyordu, yapmamasını söylememize, canımızın acıdığını anlatmamıza rağmen bıraktıramadık. Şimdi vurmaya da ve eline ne geçerse atmaya başladı. Sabır gösterdik anlattık, cici yaparak göstermeye çalıştık olmadı kızdık yine olmadı… neden böyle yapıyor anlamıyorum. Duygularını ifade etmeye çalışıyorsa hep onu anlamaya çalıştık hiç ilgisiz bırakmadık. Yine de önüne geçemiyoruz. Daha ne yapmalıyız bilmiyorum. Eşyaları fırlatma eylemini her yerde yapıyor da vurma ve ısırma sadece yakın çevremize yapıyor. Ben, babası, dedesi anneannesi gibi vs…
Bundan vazgeçirmenin bir yolu var mı daha ne kadar sürecek böyle….