mogz Bebeğim 2 aylık silikon uç ile emiyor birkaç kere silikonsuz emdi ama silikon uç istiyor sizce zamanla alışır mı normal emmeye hızlandırmak için taktiğiniz var mı
Fundayavuz mogz bende o şekilde başlamıştım 2 ayına kadar sonra geceleri uyanınca silikonsuz denemeye çalıştım denedikçe aldı sabahı da yaptım sonra hemen alışmıştı ☺️Umarım sizinde olur
mogz Fundayavuz inşallah benimki de öyle alır 🥹 bir de çok ağlıyor uçsuz verince sağa sola kafasını çeviriyor ağlatmak istemiyorum hemen uç takıyorum siz nasıl yaptınız ağlattınız mı sakin mi karşıladı? Her emmeden önce silikonsuz teklif ediyorum bu şekilde de süt az geliyor
Gozdeklnc20 Ayına kadar uçla emdi. Her emzirmede önce uçsuz teklif ediyordum kabul etmiyordu ağlıyordu hemen ucu takıyordum. Ama her emzirmeden önce teklif etmeyi asla bırakmadım. 5. Aya girdiğinde uçla emmeyi bıraktı. Teklif etmeyi bırakmayın pes etmeyin