PoncikKaan Arkadaşlar ilk çocuğum bugün bir postu okurken farkettimde benim oğlumun neredeyse her bezinde muhakkak kaka olmasına rağmen bizimle yakın zamandakilerin çoğunda bu durum yok 🤷♀️ Acaba bizde mi sorun var 🤔 Biogia kullanıyorum bununla alakası olabilir mi
ipek3407 PoncikKaan Benimkide yapmıyor 37 günlük haftada bir yapıyor oda zorla kendini aşırı sıkıyor sabun koyuyorum iki bez dolduruyor resmen
Duam PoncikKaan bizde 51 günlügüz 1ay boyunca bizde bezi koyar koymaz yapardı günde 5 6 kez alt degişrdm şimdi 1bilemdn 2kez kaka yapıyo düzene griyo sanırm
Mervercan PoncikKaan benim kızımın da öyle her bezimiz kakalı bu sağlıklı olduğunu gösterir öyle biliyorum