Hayırlı akşamlar kızlar. Doğum yapalı 1 yıl oldu son zamanlarda diş eti çekilmesi yaşıyorum hele ön dişlerimin arası bi anda açıldı 😔Randevu aldım pazartesi dişçiye gidicem ama sizlere de sormak istiyorum bu durum düzelir mi eskisi gibi olur mu dişlerim yada nasıl bir tedavi uygular doktor başından geçenler yazabilir mi rica etsem