Oğlum 3 yaş 3 aylık önceden de vardı bu vurma huyu. Ama şu son zamanlarda aşırı derece de arttı. Ne yaptıysam unutturmadim azalttık ama unutmadık, şimdi her öfke yaşadığında istediği olmadığında vuruyor kim olursa olsun arkadaşları dahil ve bu beni çok yıpratıyor. Ne olur yardım edin napmam gerek nasıl davranmam gerek bir ceza yöntemi mi denesem ?