Merhaba arkadaşlar
Doktorumuz geçen antibiyotiğe bağlı ishal durumumu için maflor damla verdi . Reçetede mavi ya da turuncu kutu yazmıyor ama eczaneci mavi olanı verdi bebeğimiz 7 aylık . Probiyotik doğal ve rahatlattığı için gümde 1 devam etmek istiyorum bu yüzden araştırırken fark ettim mavi olan 1 yaş üstü çocuklarda mı kullanılıyor bir hata var mı bu işte kafamız çorba oldu doktora soracağım ama bu şekilde bi durum yaşayan oldu mu