mrsfly baya altı, Eskişehir Anadolu hastanesinde çalışıyor lise mezunu hemşire kendisi asgari ücretin altında alıyor sigortası da yapılmıyor, defalarca uyardık çık diye laf söz dinlediği yok işim rahat diyor geçiyor onunla birlikte diğer çalışanlar da aynı şekilde. Özellerin çoğu böyle yani