soda Kızlar bebegım 9 aylık şimdi farkettik neşeye yakın saçının kökü kızarmış ve kabuk kabuk olmuş çok üzüldüm. Yarın hemen doktora götürecem. Sizce nedir bu neden olmuş olabilir 😔
TV_Telefon_Tablet_Seker-YOK soda bebek konağı olabilir ama öncelikle herhangi bir şey uygulamadan lütfen takipli doktorunuza gösterin. konak ise hakiki zeytin yağı ve pamuk ile banyo öncesi saç derisine masaj yapıp bebek tarağı ile tarayabilirsiniz ama danışın dediğim gibi lütfen
soda TV_Telefon_Tablet_Seker-YOK 9 aylıkken çıkabilir mi acaba. İnşallah öyledir ben saçkıran falan sandım çok korktum
TV_Telefon_Tablet_Seker-YOK soda doktorunuz görsün bakalım bir umarım tedavisi kolay bir durumdur evham yapmayın yine de
Ebruverkan1 Bizdede sac dibinde tepecik tepecik cikti iltihap gibi geliyodu doktora gittik deri mantarı olmuş baska bi çocuktan bulaşmış dedi bize. Solüsyon ve şampuan verdi geçti çok şükür ama arada tekrarliyor kimden bulasiyo bilmiyorum
soda Ebruverkan1 yaa çok geçmiş olsun inşallah geçer. Ben de hemen en son nereye gittim bir yerde uyudu mu bişey mi oldu diye düşünmeye başladım ama Konak olabilirmiş diyince kızlar biraz rahatladım.
soda Ebruverkan1 ben de öyle biliyordum ama olabilirmiş demek ki bir de internetten baktım 2 3 yaşında olanlar bile varmış