Lazziya23 Merhaba oğlum 5.5 aylık neredeyse damakları çok kaşınıyor görünürde bir şey yok ama diş kaşıyıcı kullanıyorum bir de kremi var başka ne iyi gelebilir acaba siz neler yaptınız?
Blueberry0 Lazziya23 emziği suya koy bastır içi su dolar. Sonra buzluğa at donunca ver bebişe. rahatlatıyo
1Anne1Bebek__ Lazziya23 karanfili güzelce döv hakiki zeytinyağı ile karistir 1 gece buzdolabinda beklet ve sürekli sür damaklarina canim sonra bitince yenileyip kullan