Goktug1212_ Neyden kaynaklanıyor olablir 1 hafta öncesinde ishal ateş vardı şükür atlattık hala gurulduyor kramplar giriyor aşırı gaz oluşuyor üşütmemeye de çalısıyorum ne yapacagımı şaşırdım
Burcuylcnfrt Goktug1212_ guruldama gazdan dolayı oluyor diye biliyorum. Hafif bir bezi ütü ile ısıtıp biraz soğuduğunda zıbının üzerinden karnına koyarsan faydasnı göreblirsin
Tuba Goktug1212_ benim oğlumdada guruldama vardı doktorumuz bağırsakları deli gibi çalıştığından dolayı olduğunu söylemişti😇
Medihayldz Goktug1212_ bagırsaklwr calıstıgında grul gurul eder kakaaı cıvık formda ve ateşi yoksa endıselenme bence hıc duymaman sakıncalı zaten ıyılı duyuyorsn gaz ve kaka yapacak demektır
Alp-akd Goktug1212_ malesef durmuyor kucak istiyor ağlıyor memeye gelince bağırıyor emmek istemiyor çığlık atıyor resmen emmemek ve uyumamak için