Bol bol serum fizyolojikle yikayip gerekirse günde 4 5 kere aspiratörle çektik. Hiçbir ilaç vs verilmedi bol bol emzirdik. Burnu çok önemli onu sürekli temiz tutun ki cigerlere inmesin. 15 gunlukkrn rsv pozitifti öksürük çok vardi. Atlattik cok şükür.