Merhaba 5 Ay 5 Günlük bebeğim var. İlk günden beri sütüm baya baya yetiyordu. Hatta bazen emzirirken hem oğlumun hem benim üstüm sırılsıklam oluyordu. Fakat son 1 haftadır bebeğim emerken sütüm direk gelmiyor yaklaşık 1-2 dakika sonra geliyor. Tabi sütüm gelene kadar bebeğim çok huzursuzlanıyor. Böyle birşey yaşana var mı? Sebebi ne olabilir? Çözümü var mıdır?