Bebeğim bugün sünnet oldu 4 aya 4 gün var neyse her çiş yaptığında çok ağlıyor içim parçalanıyor resmen ne zaman geçer gerçekten yaptırdığıma pişman olma evresine geldim öyle böyle ağlamıyor oturup bende ağlıcam onla zor dayanıyorum lütfen yardım edin ya ne zaman geçer önerilere açığım cevaplarınızı bekliyorum yaptırdığım doktorun yorumları çok iyiydi hiç huysuzlanmadı bile yazan vardı biz çok kötü atlatıyoruz şimdi