Işe baslayacagim için poset poşet süt sağdım attim buzluğa. Bugün rapor almaya gittim. Annem buzluktan çıkarıp ısıtıp biberonla vermek istemis ama biberonu almamış bizim oğlan. Almayinca alistirma bardağına koymuş ondan da icmemis. Önceden iciyordu. Hic bir sekilde kabul etmiyor biberonu. Sadece beni emmek istiyor. Kaşıkla da baş olmaz. Napicam ki