Oğlum 5 aylık olacak ve doğduğu günden beri ağlıyo diyebilirim size sürekli ağlar mı bir bebek ağlıyo 😞 artık gerçekten dayanamıyorum geceleri uyumuyo gündüzleri uyumuyo sürekli ağlıyo işe başladığım için eskisi kadar sabırlı olamıyorum ne zaman düzelecek bu 😞🥺