Blueberry0 canim sakin stres yapma. Demwsi kolay biliyorum ama stres yapinca bebegin stresli oldugunu hissedip almayacak oyle dusun. Biberon ve emzigi birak derhal. Kasikla, kasik biberonla besleyebilirsin cok mecbur kalinca. Aynj seyleri yssamis biri olarak yaziyorum.. bol bol ten temesi yap uygun oda sicakliginda ustunüzde bAddaniyeyle falan. Los bi ortamda uykuluyken. Yeni uyanirkem falan dene. Yatakta yada topda hafif ziplayarak, ayakta gezerek vs. Cok asiri acikip sabirsizlanmasini bekleme. Cok acikinca tahammul edemiyor xunku. Birde memenin ustundan yardim alacaginiz biru oncmceden sagdiginiz sutlerden damlatsin agzina gwlsin kokusunu alsin ve emzirmeboyumca damlatmsya devam etsin memeden geliyo sanip emecek emin ol sakin ol. Bol tem temasi. Kuru dut cayi ve su icmeyi unutma susn oglum neredeyse 22 aylik. Bu yontemlerle alerjik bebegimdeki meme reddini astik. Tabi sadece sag mememi emiyor hala solu almiyo. Ama emin ol oda yetiyor. Simdilerde azaltmaya calisiyorum. Nasil biraktiracagim diye dusunuyorum😌🥰 lutfen pes etme. Gecici bi surec guzel anne. Lutfen sadece biberon ve emzigi israrla verme. Ve dediklerimi en cok ten tenasi. Insallah seninde nadik biraktiracagim diye dusundugun gunler gelecek🤲