Gencanne2 benim bebeğimde atopik dermatit var larose posay lipikar kullandım iyi geldi çok pahalı olunca bioderma nın atopik ciltler için olan kremine geçtim bu da iyi ama ben tüm vücudunda aşırı kuruluk uyutmayacak şekilde kaşıntısı olduğu için afyon termal kaplıcalara götürdüm ve ilk duş aldırdığımda azaldı ikinci duşunda tamamen geçti eve gelirkende bolca su getirdim her duş sonrası termal su ile duruluyorum kremi de tüm vucuduna sürüyorum şükür tekrarlamadı bebeğim kaşıntıdan uyuyamazdı gece gündüz şampuan da mustela almıştım onu kullanıyorum hatta konak vardı o da geçti kıyafetlerinede dalin deterjan kullanıyodum granül sabuna geçtim