Heidi Merhabalar güzel anneler memede kucakta elektrik süpürgesiydi derken 3ayı devirdik çok şükür. Şimdi işe başlayacağım bi uyku düzeni oluşturmak istiyorum düzen derken yani bi uyutma şekli nasıl alıştırsam sallayarak mı nasıl yapsam sizler bebişleri nasıl uyutuyorsunuz şimdiden teşekkür ederim 🙏 🙏
ipek3407 Heidi Bence yatağına uzatıp karnına pışpışlamak en iyisi ben öyle yapmayı düşünüyorum sallayınca kollarım uyuşuyor resmen
deletedmom4842 Heidi Benim oğlan 5 aylık ayağımda sallayıp yerine koyuyorum 15 dk maksimum uykuya geçiyor. Ama tabii yapabilirseniz kendi yerinde pış pışlayarak yatırmak onun için ve sonrası için daha iyi olacaktır
ErtugrulAnnesii Heidi beraber yatıyoruz pışş pışş sesi açık bizde uyurken ve poposuna pat pat vuruyorum. gece gündüz farketmez her zaman karanlık ortam hazırlıyorum uyuturken. Böylelikle uyuyacağını anlıyor.
NaimeYilmaz Heidi Emzik ile yattıgı yerde uyuyor elımı yanagına koymam onu hemen uyutuyor bundan koparmak ıcın de uyku arkadası denemelerı yapıyorum. En sağlıklısı kendi kendine uyuması elbette.
Heidi ipek3407 uykusu gelince ağlıyor yatırdığımda daha da çok ağlıyor ama deneyeceğim bunu canım tesekkur ederim 🙂
Emy Bizde 2 ay 7 günlüğüz ayakta sallıyorum en iyi böle uykuya dalıo ana kucagında ya da baska çare bırakmadı çünkü 3 ay bitince ben de baslıcam uyku egıtımıne İnş basarabılırız
CaglaOzcanErsoy Benim kız 44 günlük beşiğinde yatırıp sallıyorum kucakta yada ayakta sallamaya izin vermiyorum.Bi sıkıntısı yoksa kendisi dalıyor uykuya.Beşiği hiç sallamıyorum , ama eğer gazı falan varsa gaz çıkarırken uyuya kalıyor omzunda. Bu arada uyku eğitimi 3. Aydan sonra mı?
Ercanekininannesi Benimki 42 günlük ya memede uyuyo yatağına yatırıyorum. Yada göğsüme yüzüstğ yatırıp pışpışlıyorum poposunada patpat hafif vuruyorum uyuyuncada yatağına koyuyorum. Hafif mıkırdanırsa yatağındada sırtını yada poposunu ovalayp pışpışlıyorum dalıyor hemeb