-sevimlipolyanna- Arkadaşlar annem çamaşırları 60 derece de yıkadığını fark edip çalışan makineyi kapatıp 40a almış bu durum makineye zarar verir mi daha önce başına gelen var mı? Yanlışlıkla 60a almışım diyor ama dedim keşke bıraksaydın öyle kalsaydı
Birminikaslan -sevimlipolyanna- benim annem hep yapıyor hiçbir şey de olmadı makinesine ama mesela benimki çalıştırdıkları sonra kilitliyor kendini daha kapatıp oynayamıyorsun keşke öyle olsa 😃
Mysmrtfrt -sevimlipolyanna- sürekli yapılsa belki zararlıdır bilmiyorum ama bir defadan bir şey olacağını sanmıyorum🥰