bademgozlum tefale karşı inanılmaz güvenim vardı ama çok fena sarsıldı. Çeyizimde ingenionun pahalı olan modelini aldım. Daha 2,5 senelik evliyim ve çok fazla makineye atmamama rağmen iki tencerenin içi soyuldu. Şok oldum yani annemin bimden aldılı teflonlar sürekli makinada çiziği yok ben zarar görmesin diye elde yıkadım kaç milyar para verdim tefal diye içleri çöp oldu. Yani bir daha tefal alır mıyım sanmam.