Asil_momm Bende yapıyorum memnunum bu devirde kıyafete bir ton para dökmektense yani dışarıda 1 tane kazak parasına ordan 2 3 tane alıyorum çeşit çeşit giyiyorum sadece normal kargolara göre biraz geç geliyor o kadar 😂