Şu forum sitesini keşfettiğimden beri biraz olsun yalnızlığımın çaresizliğimi azaldığını hissettim süreci benim gibi yaşayan anneleri gördüm. Sarılalım sıkı sıkı 🌸 sorum şu
Bebeğim asla sırtüstü yatmak istemiyor 5 dakika sakin kalmıyor hep mız mız herkesin süreci böyle mi gazını çıkardıktan sonra bile böyle ne yapacağımı şaşırdım sorun nedir sizce?