Feyzosumunannesi ummu112 kıyafetin üzerinden 3 saate bir 5 10 dakika kadar ara ara buz uygulayabilirsiniz doktorumuz söylemişti
betulggd ummu112 menenjit aşısından sonra olmuştu oğlumda ve uzun süre geçmedi doktoru normal demişti hatta aşıyı yaparken söyledi sakın ovalama demişti
1ciftyesilgozzz ummu112 biz iki gün önce menenjit aşısı olduk bacağı kızardı şişti doktorumuz kolanyalı pamuk koyun dedi koyar koymaz rahatlattı . Şiş de indi bebeğim de ağlamayı kesti 🙏
Elifmihre ummu112 bizimde öyle Şuan normal karşılıyor doktorlar pamuğa kolonya dök bol bol koy şiş olan kısıma