berrakhsmnlr hayır bitti egzamamız ve mama kullanmadan önce de vardı bebeğimde 2 aylıktan beri ara ara kızarıyordu ama çok değildi sonradan öğrendik egzama olduğunu. Belki de alerjisi vardı bilmeden yiyordum o da olablir çünkü mamadan önce de dediğim gibi vardı. Zaditen damla çok iyi geldi elidel krem de aynı şekilde. Ondan önce kortizonlu krem kullandık ama bitince tekrarlıyordu. Şimdi tamamen bitti şükür 2 ay falan oldu tamamen biteli