RedFlower_ yok yaa kesinlikle öyle birşey gelmesin akliniza benim cocugum anneanne,dede,teyzelsri arasinda el bebek gül bebek büyüdü bir kişi sesini yükseltmedi ama 4-6 yaş arasi genelleme yapmak istemiyorum ama duygularini çok derin yaşadıkları bir dönem bence bebeklikten çıkıyorlar insanlarla diyalogları artmaya baslayinca biraz cekiniyorlar sanırım. Heyecanıda utanma duygusunuda aşırı yaşıyorlar ve biri bagirdiginda bu hele hiç beklemediklerinden gelince çekinme,korkma bir arada olabiliyor. Sizin anlattiklariniz o kadar tanidikki bana tamamen gecici bir dönem ama siz benim yaptigim gibi bu durumu salmayin sonra toparlamak cok zor oluyor. Sık sık utanmamasi gerektigini,insanlarla konusabilecegini hatirlatin oglum 7 yasinda hala kimseye dogru duzgun cevaplar vermiyor evde şakıyan cocuk disarda kedi gibi konusamiyor