miran21 Merhaba kızlar bebeğimde göbek fıtığı çıktı doktor zamanla geçer dedi 3 gündür kabız bugün daha çok şişti fıtığı bu normal mi başına gelenler bilgi verebilir mi baya şiş Şuan
Kdm miran21 biz 14 aylığız baya çıkıktı göbeği şuan baya baya indi doktorumuz 3 yaşına kadar geçer dedi ağladığı zaman yine çıkıyor tabi normal bi durum yani
zhrbl miran21 kabızlığı için eğer mama veriyorsanız mamasina 1 çay kaşığı zeytinyağı koyun anında çıkartıyor kabızlık geçiyor.
EcrinMelek1- @miran21 kızım doğduğunda göbek fıtığı vardı 1 cm baya tulumun üstünden bile çok belli oluyordu doktora götürdük bu geçer zamanla dedi 3 yaşında kontrole getirin dedi ve geçti ama bazen ağladığında yada gerindiğinde yine göbeği fırlıyor 🤭😄