1 buçuk ay çektik piştikten. Doktorumuz blr sürü krem verdi, karışımlar verdi . Hiçbir işe yaramadılar. Mantar olmuştu artık yara haline gelmişti. Su toplamıştı. Özel bir dermatologa götürdüm. 2 tane mantar kremi 1 tane onarıcı krem verdi. Bunlarla birlikte sudocrem ve mustelanin losyonunu kullandırdı. Bezi değiştirdi. Molfix kullanıyorken prima premiuma geçirdi. Sadece temizleme pamuğu kullandık. 5 gün sonra resim istedi düzelmeye başlamıştı. 15. Günde iyilesmisti . Ilk 5 günden sonra mantar kremlerini biraktirdi. Sudocrem ve avene restorative and protectivw denen kremi kullandırdı. Bu ikisine kendi isteğimle hala devam ediyorum. Pamuk kullanıyorum. Prima çok pahalı olduğu için molfixe geri döndüm. Daha pişik problemi yaşamadım.