Bebeğim 7 aylık olmak üzere. 4. Ayda dr başlatmamıştı 6. Ayda tahlil yapar duruma göre takviye veririz gerekmezse vermeyiz diye. Henüz kontrole götüremedim. İştah vs herhangi bir sorunu yok bebeğimin. Haftaya götüreceğim ama bu şekilde kullanmayıp sorun yaşayan oldu mu acaba?