beyza1207 merhaba öncelikle tebrik ederim zoru başarmışsın 😅 benim oğlum da 6 aylık. Bizim de uyku saatlerimiz bellidir. Tulumunu giydirir ninnisini açar kucağımda pışpışlarım uyur, yarım saat sürer zaten. Geçenlerde deneyim yanında yatayım belki alışır zamanla dedim, o kadar çok ağladı ki asla uyumadı zaten emeklemeye geçti sürekli emeklemek istiyor. Yani olmadı yapamadım kollarım acıyor sırf yarım saat uyusun diye keşke daha uzun uyusa çünkü o uyku da yetmiyor hep huzursuz yavrum