Kızlar merhaba, bebeğim şuan 6 buçuk aylık bugüne kadar hiç uykuda tıkanma veya öksürme gibi sıkıntılar yaşamadı fakat iki gündür ara ara öğle ve akşam uykularında tıkanmalar yaşıyor. Zaten çok fazla tükürük yutan bir bebek ( doktorum normal dedi ) acaba emzik emerken tükürük mü yutuyor diye düşündüm ama bugüne kadar hiç yaşanmadı böyle birşey. Uykudan da uyanmıyor, öksürüyor kaldırıp sırtına hafif vuruyorum masaj yapıyorum uykuya devam ediyor sebebi ne olabilir yaşayan var mı aranızda?