Yakamozmisali Merhabalar. 3 yaşındaki oğlumuz öksürük sebebiyle doktor iki ilaç verdi nebulazatör ile vereceğiz. Nasıl vermeliyiz yardımcı olur musunuz ?
Duygusaljelibon_ Yakamozmisali kuzum ikisi ağır gelebilir ben yarım serum suyu yarım da contair veriyordum ayrı ayrı çünkü ağır ilaçlar bence karıştırma ikisini
Yakamozmisali Yani ikisini birbirine karıştırsak olur mu bazı yerlerde çarpıntı yaptığı yazıyordu senuray
senuray Yakamozmisali karıştırarak verilir zaten. Çarpıntı , cortair (ventolin adlı ilacın yan etkisi. Yüksek dozda verilirse yapar
Aselincimom Ben geçen ay kullandım 1 ml serum suyu yarım cortair yarım saat sonra da 1 ml serum suyu yarım ronkotol olarak kullandım doktor öyle söyledi yani
Yakamozmisali Aselincimom Doktor sizin söylediğiniz gibi serum fizyolojikle seyreltin 1 ml dedi yarım derken tam tüp kullanmadınız mı
Aselincimom Yakamozmisali hayır tam kullanmadım diğer yarısını doktor kullanabilirsin demişti ama kendimi riske atmadım açılmamış olandan açtım tekrar
Yakamozmisali Duygusaljelibon_ Bende karıştırmayı düşünmüyorum açıkçası ama yarım mı tam mı koymalıyım bilemedim
Duygusaljelibon_ Yakamozmisali ben tam koymadım hiç ama eczaneci üstüne yazmış olması gerekirdi yazmadı mı
fatmadeniz Yakamozmisali yarım ronkotol 1 ml serum suyu ile seyrelttim verdim, bir kaç saat sonra da yarım cortair 1 ml serum suyuyla seyreltip verdim. Doktorumuz bu şekilde kullanın demişti
Ahsenimveben Yakamozmisali şuan bronşit sebebiyle kullanıyoruz rontolol 4 sefer cortair 2 aynı anda hava makinesi e katıp bozde kullanım canim