Momalpa Merhaba hanımlar ben nerdeyse 9 haftalık gebeyim doktor kan değerlerime bakmak için tahlil istedi hcg’da bakmış ama bu sonuç normal mi kafam karıştı baya sat 28 kasım yardımcı olursanız sevinirim
Bugleminannesi28 Momalpa hayır canım 1000 değil bazı hastaneler belli bir değer sonrasını göstermez anladığım kadarıyla 1000 den büyük olduğunu gösteriyor degerinin
Evaninanasi Momalpa değer 1000 değil. Hastane laboratuvarı 1000 e kadar sonuç gösterdiği için >1000 şeklinde görünüyor. Orası 10000 de olsa >1000 yazar, 1001 de olsa >1000 yazar yani
Mirabia Momalpa ilk gebeliğimde benimde değerm bu şekilde çıkmıştı hemşire kuzenim değerinin 1000 in çok üzerinde olduğu için değer bu şekilde giriliyor demişti
Momalpa Bugleminannesi28 normal mi yani öyle olması internetten baktım bu değerde olanlar 5 haftalık oluyor genelde inanılmaz tedirginim şuan
Momalpa Rwerdst aklıma bin türlü şey geldi ayy iyi ki varsınız yoksa sabaha kadar kendimi yerdim valla 😂❤️