Merhabalar, bebeğim 5 aylık 3 gün önce sünnet ettirdik. Doktor 2 gün sonra yıkayabilirsiniz dedi. Ama dikişlerin olduğu yer değilde pipisinin ucu yani derisinin olmadığı yer hala çok kızarık yanık gibi duruyor. Ve kremlerini sürerken hala çok canı yanıyor o yüzden ağlıyor. Sizce bu şekildeyken yıkanabilir mi bide 3 gün geçmesine rağmen böyle olması normal mi?