İyi akşamlar herkese 9. Aydan sonra adet olmaya başladım normal ayda bir oluyordum ama bu 3 aydır normal adet oluyorum adetim bitiyor bir hafta sonra tekrar oluyorum ama o uzun sürmüyor 2 gün falan yani ara kanama gibi sonra tekrar bir ay sonra oluyorum böyle olan varmı hastaneye randevu bulamıyorum gidemiyorum bide çocuğu bırakacak kimsem yok ondan da erteleyip duruyorum sürekli