Saskinmomy ben dereceler hatırlamıyorum ama benim kızımda da açı açıklığı vardı bana da doktor 1 ay sonra tekrar bakalım dedi. Bu süreçte bebeğime çift bez takmamı ve sert zeminde yatırmamı söyledi bacakları ayrık kalsın bacaklarıyla çok oynamayın demişti. Kesinlikle tam kundak olmayacak bacaklar serbest kalacak dedi. Ben de sizin gibi çok endişeliydim benimki taaaa 4. Ayında kapandı o açıklık. Bebişler büyüdükçe kilo aldıkça o açıklık kapanıyor merak etmeyin🙏🏻 sizinki de tez zamanda kapansın inşallah