Kizim 4 yaşında. 4 aylik da ikizlerim var. Kardesleri doğmadan önce bu huyu vardı ama doğduktan sonra kıskançlığın da etkisiyle hepten arttı. Söz dinlememe inatçılık ne ararsan var. Mesela az önce benim parfümümü aldı çantamdan o sana göre değil kizim dedim bana da al dedi tamam dedim ama sebepsizce ağlıyor bağırıyor ben de biraz tepki gösterdim bu sefer de bana sarılıp, beni öp diye ağlıyor sesi kısıldı ağlamaktan. Alacağım diyorum ağlıyor yine anlamadım. Bu sadece basit bir örnek her şeye böyle, üstelik sonucunu bildiği halde inatçılık ve huysuzluk yapıyor. Ben de aşırı bunaldım kafayı yiyeceğim resmen. Nasil baş edeceğimi bilmiyorum. Sizce ?