minimina melek72 biz başlayacaktık ama doktor kilosunu düşük buldu, mama takviyesi yapalım, 1 ay bekleyelim sonra duruma göre başlarız dedi. Moralim bozuldu açıkçası, kızımın kilosu 5840gr, boyu 61cm. Çok mu düşük kızlar? Doğum kilosu 2540gr
Peeri melek72 bence bekleyin. Bebeklerin sindirim sistemi tam gelişmediği için 6. Ayı bekleyin diyor doktorlar.
kimbumadam melek72 Bebek hazır mı canım Mama sandalyesinde dik oturabiliyor mu? Yediklerinizden istiyor mu? Sindirim sistemi buna hazır mı ? Katı gıdayı yutabilecek mi? Erken başlamanız için hiçbir sebep yok😌
lynrtrkmenn simgeesell neyle başladınız nasıl verdiniz acaba detaylarıyla yazabilir misiniz benimde kızım hemen hemen 4 buçuk aylık sadece mama alıyor alerjik bı bebek yumurta süt alerjisi var doktor 4 buçuk aylıkken başla dedi ama ne vericem ne kıvamda vericem bogulmasindaj korkuyorum
Leylamoznur simgeesell erken başlayan bebeklerde gaz sancıları geri geliyor viz kilo alamadığı şçin 5 ayda başladık sancılar geri geldi 8 ay 8 günlük halen devam ediyor doktorunuz demeden başlamayın
simgeesell lynrtrkmenn yani şöyle parmağın ucuyla peynir yemeklerin sadece suyu parmağımdan damağına sürüyorum bu şekilde sonra yoğurttan başlamayı düşünüyorum ama her bebek farklıdır tabiki 🌸
simgeesell Leylamoznur bizim zaten gazımız geçmiyor anne sütü alırken de kabız bebeğim şuan ıkınmayı öğreniyor bu sayede ve oturuyor bebeğim yani tadımlık başladım şuan peynir yemeklerin suyundan sadece acı olmuyor zaten emzirdiğim için tabiki kaşık kaşık vermiyorum ama ilerde yutmakta çok sıkıntı çekiyorlar o yüzden yavaştan başlamak lazım bence bebekten bebeğe değişir tabiki 🌸
arke melek72 youtubeda çocuk doktoru Osman Gönülal’ın konuyla ilgili çok bilgilendirici videolarını izlemenizi tavsiye ederim ek gıdayla ilgili içerikleri var
Leylamoznur minimina normalde 3 bucuk aylıkken mama hiç kabul etmiyordu 4 ayda deneme yaptık bebek kabız olunca kesti doktorum 5 ayda tekrar başladık tabi sıvı olarak 21 gün fenedik kilo nasıl olcak almadı mama ile devam ettik 6 ayda başladık
Leylamoznur simgeesell eğer yutkunma sorunu olsa 6 ay demezlerdi oturması en büyük kriter bebeklerde suan 8 aylık taneli gıda nadir anneler verir ama ben veriyorum çünkü o çiğneme refleksi bebeklerde yedikce kazanılan bişey gaz bitmiyor ama eğer cook erken başlarsanız daha kötü olucak sizin kararınız