Meri-Mel 5 gün sonra tam 15 aylık olucak.8 dişi var,sabah kahvaltı,öğlen çorba yoğurt,uyur 1-2 saat sonra meyve yer,akşamda yemekte ne varsa azıcık yer bazen hiç yemez sadece emer.akşamda en geç 9-9:30 gibi uyur.bu kadar yemeğe göre zayıf ve minyon bir kız.çok hareketli olduğundan sanırım kilo almıyor🤦🏻♀️Baba,dede,nene,mama,adi(abi demek)canı isterse anne😂😂diyor.onun dışında ne isterse eliyle herşeyi gösterip bağırıyor😂😂