2 aylık bebeğim var. Kucakta evi gezerken pış pış pat pat ninni zıplama aklınıza ne gelirse o şekilde uyuyo 😃 yani güldüğüme bakmayın çok zor… Bel kol bacak kalmıyor 🥲 ama sormak istediğim şey şu.. Uykuya geçmek istemiyor direniyor kafasını göğsümde bi sağa bi sola çeviriyor hatta bazen vuruyor direk korkuyorum burnuna bişey olacak diye… Var mı bunu yaşayan??